Re: Yamaha 400tx i OS/2

Autor: Marek Lukawski (marekl_at_red.gdansk.sprint.pl)
Data: Wed 17 Sep 1997 - 10:17:47 MET DST

On 16 Sep 1997, Grzegorz Szyszlo wrote:

[ciach]

> i tu jest wlasnie problem. kazda nagrywarka praktycznie
> zawsze moze byc prawidlowo rozpozna jako cdrom.
>
> wlasciwie to sam sobie jestes winien, ze najpierw kupujesz a potem szukasz
> driverow. to trzeba najpierw sprawdzic, czy do nagrywarki sa dolaczone
> stosowne drivery, albo tez sprawdzic czy w internecie takie drivery sa.
> inaczej zakup nie ma zupelnie sensu. co z tego ze kupisz nawet
> najlepszy element, skoro bedzie on zle oprogramowany ?
>
> sprawa dotyczy nie tylko twojej nieszczesnej nagrywarki (byc moze
> drivery sa). dotyczy ona sprzetu w ogolnosci.

Problem jest w programie do nagrywania w moim przypadku jest to:
GEAR 3.32 MM Version YAMAHA CD-Expert Multi OS
który miał obsługiwać wszystkie obecne na rynku modele cd-r YAMAHA do 100
do 400.
Kiedy dokonywałem zakupu ww. sprzętu wraz z oprogramowaniem to support
elektrosona dla os/2 jeszcze istniał :) lecz zniknął z ich www około
tygodnia od chwili dokonania zakupu :(
napisałem nawet do elektrosona i qpa nie raczyli nawet odpisać że już się
tym nie zajmują tzn supportem dla os/2
Obecnie ten model yamahy obsługuje pod os'em tylko, tego jestem pewien:
Unite CD-Marker ver. 2.1
lecz gdzie zdobyc full ver. bo demo ma ograniczenia czasowo-ilościowe przy
nagrywaniu (15 min. muzyki lub 100MB danych)
MArek

PS.
czy zawsze kupując np. kartę grafiki f. cirrus logic masz pewność że ich
support dla os'a będzie do końca świata i jeden dzień dłużej?
;)
MArek
PS.2
Czy ktoś wie jak ruszyć easy cd pod winos2?
MArek