Re: Polowa OS'a i szczere checi !!!

Autor: Tadeusz Szczyrba (trevor_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Tue 16 Sep 1997 - 20:26:36 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> [...]

To jest właśnie to - ja starałem się napisać dość obiektywnie mail'a, a to
że jest parę słów krytyki powoduje, że wszyscy są przeciw !!!!
Nie ma systemów idealnych , ale parę rzeczy to można by było
dopracować ( podobnie jak w L - tam jest nawet gorzej w co niektórych
dystrybucjach z łatwością instalacji , z tym, że pod L instalacja
bywa trudna i wiadomo co robić - dobre możliwości debugowania ,
a tu : "probably corrupted partition block" czy coś w tym stylu.

Tego nigdzie poważnie nie powiedziałem !!!!!!Ale to co mówisz jest bliskie
prawdy
( Jako nie OS'owiec nie chciałem tu wrzucać granatów)
Kiedyś też używałem OS'a ( Miałem licencję od kumpla,
on OS'a mial z VOBIS'u, ale go nie używał, więc go nawet nie
ukradłem !!! Pod OS'em wogóle było to niewykonalne - nie było
softu komercyjnego - macie chłopcy idealny system na zlodziei -
ciężko pod to cokolwiek uraść jak diabli !!!)
Tak serio to ja używam L między innymi z powodu licencji !!!

--
Tadeusz Szczyrba
trevor_at_zeus.polsl.gliwice.pl