Re: FIX PAK: HEELP!!

Autor: Jaroslaw Tabor (formatc_at_hsn.com.pl)
Data: Thu 28 Aug 1997 - 00:05:27 MET DST

On Wed, 27 Aug 1997 20:56:30 +0200 (CEST), Mirek Nowakowski wrote:

>Zapewnie rozpoczynasz patchowanie od uruchomienia SERVICE.EXE z pierwszej
>dyskietki CSF? Moze sprobuj zamknac system i wystartowac komputer z tejze
>dyskietki? Tak tez mozna. Kiedys, jeszcze w Warpie 3.0 tak robilem.

Probowalem juz obydwoma sposobami, efekt jest taki sam.

>Czy nie instalowales wczesniej FixPak M000 albo M001 Controlled Edition?

Mialem Wczesniej Fixpaka 001

>Wtedy przed rozpoczeciem patchowania trzeba kilka plikow recznie
>podmienic na "dziewicze". Jest o tym mowa w readme.1st na pierwszej
>dyskietce FixPaka.

No tak, ale ja PRZEINSTALOWALEM calego OS/2. Wiec juz nie mam zadnego FixPaka.
Problem tkwi w tym ze gdzies na dysku siedzi sobie informacja
dla CSF ze kiedys wczesniej jakies patchowanie sie zle zakonczylo
(nawet wiem czemu: dyskietka byla walnieta). Teraz nie moge zapatchowac

>A w ogole to nie krzycz wielkimi literami w subjet'cie, bo na subject
>pisany samymi wielkimi literami mam zalozony filtr, i gdyby nie to, ze

OK. Sorry, ale sie troche juz wkurzylem.

<> formatc_at_hsn.com.pl <> zeglarz_at_ciemnogrod.net <>