Re: FIX PAK: HEELP!!

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Wed 27 Aug 1997 - 20:53:28 MET DST

On Wed, 27 Aug 1997 19:34:34 +0200 (CEST), Jaroslaw Tabor wrote:

>Wzialem sie za instalacje Fixpaka 3, i tu niespodzianka.
>Po zaladowaniu CSF, dostaje komunikat ze jakis poprzedni service nie zostal
>zakonczony i CSF chce go kontynuowac, jak mu dam Continue to wywala sie z bledem
>ze nia ma plikow ARCHIVEM, jak mu dam Exit to przerywa i tak w kolo macieju.
>Jako ze jestem uparty, przeinstalowalem OS/2 (ale bez formatowania dysku)
>ale dziadostwo dalej sie czepia o jakis nie zakonczony service.
>Wykasowalem juz z dysku wszystkie *.LOG i inne podejrzane ale to nic nie daje.

Nigdy nic takiego nie mialem, ale...

Zapewnie rozpoczynasz patchowanie od uruchomienia SERVICE.EXE z pierwszej
dyskietki CSF? Moze sprobuj zamknac system i wystartowac komputer z tejze
dyskietki? Tak tez mozna. Kiedys, jeszcze w Warpie 3.0 tak robilem.

Czy nie instalowales wczesniej FixPak M000 albo M001 Controlled Edition?
Wtedy przed rozpoczeciem patchowania trzeba kilka plikow recznie
podmienic na "dziewicze". Jest o tym mowa w readme.1st na pierwszej
dyskietce FixPaka.

A w ogole to nie krzycz wielkimi literami w subjet'cie, bo na subject
pisany samymi wielkimi literami mam zalozony filtr, i gdyby nie to, ze
przypadkiem zajrzalem do Trasha, w ogole bym nie wiedzial o Twoim
klopotach.

OSciski!
Mirek Nowakowski