Re: karty graficzne ktore po ludzku dzialaja pod osem: ET6k nowe drivery

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 17 Aug 1997 - 20:43:50 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>no wlasnie. z tego co widze to tylko cirrus logic potrafi w miare
>pisac drivery pod osa. tylko nie wiem czemu z rynku zniknely karty
>oparte na ich chipach :( wszystko wyparl S3podobny chlam.
>poza wspomaganiem 3d, nie widze zadnych innych zalet obecnych
>kart S3. sa tez tacy ktorzy zachwalaja ET6000 za ich wydajnosc.
>i tez kiszka, bo tez nie sa takie super wydajne.

Wiesz - z dwojga zlego to juz wole ET6000 :-) Zeby jeszcze
chcialy troche staniec...

>kurcze. moze ktos wie jakie obecnie dostepe karty sa oparte
>na scalakach cirrus logic ? i ewentualnie jakie wersje chipa posiadaja.

Niestety, nie wiem - mam ten sam problem z upgrade skladakow :(
Ostatnio musialem kupic jakies badziewie na S3Trio64+.
Ale - uwaga - IBM podobno zaczal w nowych PC-330 montowac na plycie
glownej Cirrusy 5446 :-) Mam dostac 'na dniach' kilka takich
egzemplarzy, zobacze czy to prawda. W poprzedniej serii byly
S3Trio64 - horror...

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl