karty graficzne ktore po ludzku dzialaja pod osem: ET6k nowe drivery

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 14 Aug 1997 - 08:16:02 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Nie.

> Tomasz Stelmaszczuk

no wlasnie. z tego co widze to tylko cirrus logic potrafi w miare
pisac drivery pod osa. tylko nie wiem czemu z rynku zniknely karty
oparte na ich chipach :( wszystko wyparl S3podobny chlam.
poza wspomaganiem 3d, nie widze zadnych innych zalet obecnych
kart S3. sa tez tacy ktorzy zachwalaja ET6000 za ich wydajnosc.
i tez kiszka, bo tez nie sa takie super wydajne.

kurcze. moze ktos wie jakie obecnie dostepe karty sa oparte
na scalakach cirrus logic ? i ewentualnie jakie wersje chipa posiadaja.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |