Re: CD z programami dla OS-a

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 14:50:33 MET DST

Przemyslaw Osocha wrote:
[ciach]...

> Skoro juz pada takie haslo, to jeszcze raz zapytam:
> Gdzie kupic CD-ROM Hobbes (OS/2) we w miare nowej edycji?
> (e-mail, adres?)
[ciach]...

czolem,

wejdz po prostu na hobbesa, 'hobbes.nmsu.edu' i tam wsrod wielu
komunikatow sa informacje jak zamowic/kupic najnowsze i (chyba takze -
tego juz nie pamietam) CD chyba, ze cos sie zmienilo, ja tam bylem jakis
miesiac temu. W razie czego daj znac mailem, to poszukam w zakurzonych
zakamarkach dysku ... :)

:))

pOSdrowionka
tomek