Re: ATI mach64 -- wydumane problemy

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Wed 06 Aug 1997 - 13:43:46 MET DST

nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) wrote:

>Ave!

>Problemy sa wydumane, gdyz karta spisuje sie doskonale, ale ja chcialbym
>jeszcze lepiej.

>Chodzi mi o to, czy jest jakis sposob na wykorzystanie w sesjach WINOS
>dynamicznego przelaczania rozdzielczosci ekranu. Na karcie miro 20SD
>dziala mi to bezblednie. Natomiast w wypadku ATI mach64 2 MB RAM
>wystepuje co ponizej:

Swego czasu walczylem z nia, ale teraz juz sie poddalem i wmawiam
sobie ze to swietna karta i dobrze ze wogole SA jakies drivery i
kanadyjczycy je czasem uaktualniaja...

Fajnego programu z Win311 uzywam tylko w sesji pelnoekranowej do
wyregulowania polozenia ekranu na ekranie :-) (bo monitor mi tego
nie robi)

Przemek

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland