Re: Lotus SmartSuite 97 for OS/2 wersja polska

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Tue 05 Aug 1997 - 10:50:07 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Niezły subject, co ?
>
> Teraz poważnie.
> Kilka minut temu rozmawiałem z przedstawicielem
> Lotus Development Polska na temat SmartSuite for OS/2.
> Okazuje się, że są szanse na to by pojawiła się polska
> edycja tego pakietu.
> Koszty Lotusa mogłyby okazać się relatywnie nieduże -
> - słownik już jest, większość tłumaczeń również.
>
> Istotnych jest kilka rzeczy. Pierwsza to "udokumentowane"
> zainteresowanie pakietem, druga to pomoc Lotusowi
> w fazie testów, trzecia natomiast to sprecyzowanie
> "cech osobniczych" np. konwersje z 1250 na 852 itd.
> [...]

Czolem,

jestem jak najbardziej zainteresowany polska wersja pakietu.

Podstawowe wymagania (jesli chodzi o mnie) to mozliwosc wymiany plikow
(100 % zgodnosc "ogonkow") z pakietem MS Office, w szczegolnosci
dokumentow Word'a (v 2 i 6) i arkuszy Excel'a.

Bardzo chetnie przetestuje wersje beta.

Adres do korespondencji:
Tomasz Siek
Czorsztynska 39/1