Re: Lotus SmartSuite 97 for OS/2 wersja polska

Autor: Przemyslaw Osocha (osocha_at_mech.pk.edu.pl)
Data: Sun 03 Aug 1997 - 15:11:37 MET DST

Tomasz Stelmaszczuk <hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Niezły subject, co ?

>Teraz poważnie.
>Kilka minut temu rozmawiałem z przedstawicielem
>Lotus Development Polska na temat SmartSuite for OS/2.
>Okazuje się, że są szanse na to by pojawiła się polska
>edycja tego pakietu.
>Koszty Lotusa mogłyby okazać się relatywnie nieduże -
>- słownik już jest, większość tłumaczeń również.

Mam taka uwage do Lotusa:
WordPro i Freelance wymagaja do Warp3 FixPak23(w jakiejs tam Lotusowej
odmianie) a do Warp4 FixPak1.
Mam jakis dealerski CD z tymi programami, ale niestety adekwatnych
fixpakow nie ma!
Ja sobie to zdejme z internetu, ale przeciez normalnemu czlowiekowi w
zyciu nie uda sie tego zainstalowac!!!

Niech Lotus dolaczy do produktu niezbedne FixPaki, a jeszcze lepiej
tylko niezbedne poprawki.
Przeciez MS Office tez podmienia "polowe" Windowsow przy instalacji,
ale robi to w sposob niemal niezauwazalny dla uzytkownika!

To tyle co mi przyszlo do glowy.

Pozdrawiam
Przemek

    Przemyslaw Osocha E-mail: osocha_at_mech.pk.edu.pl
Cracow University of Technology al. Jana Pawla II 37
tel (+48+12) 480555 ext.3480 PL-31-864 Krakow, Poland