Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 14:56:22 MET DST

"Jacek Pietraszek" <pmpietra_at_mech.pk.edu.pl> wrote:

>No i niestety kula w plot ;^) gdyz obowiazujace w Polsce
>prawo wymaga, aby, jezeli w _firmie_ jest kilka telewizorow
>lub odbiornikow radiowych, oplacac abonament dla kazdego
>odbiornika _osobno_. Ograniczenie do oplacania pojedynczego
>abonamentu (de facto podatku) dotyczy wylacznie uzytku domowego.
>Jezeli swiadczysz uslugi, to juz jestes _firma_.

>Jacek Pietraszek

zdaje sie ze to mozna obejsc. bo potocznie sie mowi o kupnie
abonamentu na odbiornik telewizyjny. konkretnie na dzialanie glowicy VHF/UHF.

a ja robie inaczej. kupuje jeden magnetowid, i do niego kilka monitorow.
mam jeden odbiornik, wiec nawet w firmie za jeden place.
jeszcze nie slyszalem o podatku za monitor :))))))))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |