Re: Instalacja OS/2 Warp 4 - problem z siecią

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Mon 28 Jul 1997 - 14:06:29 MET DST

In <slrn5toj9a.am.atlka_at_merlin.oi.pg.gda.pl>, on 07/28/97
   at 10:01 AM, atlka_at_merlin.oi.pg.gda.pl (Adam Tla/lka) said:

-> Na ogół używam Linux'a i innych Unix'ów, więc w dziedzinie OS/2 nie
->jestem kompetentny. Posiadam OS/2 Warp 4 na dyskietkach i chciałem go
->trochę potestować. Otóż w żaden sposób nie udało mi się zainstalować
->oprogramowania sieciowego. Dyskietka instalacyjna zawiera jakiś program
->detekcji karty sieciowej, ale nie otrzymuję żadnego komunikatu o
->zanlezieniu takowej. Również w późniejszych formularzach wyboru karty
->graficznej, CD-ROM'a etc. nie ma nic na temat sieci. Dodam, że mam
->NE2000(irq 10, io 300h) i nie sprawia mi ona żadnych problemów pod
->Linux'em ani też pod W95. Z pozostałego sprzętu CD-ROM Mitsumi FX400D i
->SB16FMP Vibra są wykrywane poprawnie podczas instalacji.
->Czekam na sugestie.

Pow ywswietleniu ekranu wyboru karty graficznej, powinien sie wyswietlkic
jeszcze jeden, z peryferiami, a nastepnie powinno sie wyswietlic menu z
roznym oprogramowaniem sieciowym. Tam wybieras co chcesz i dalej jestes
prowadzony z raczke.

LWP