Instalacja OS/2 Warp 4 - problem z siecią

Autor: Adam Tla/lka (atlka_at_merlin.oi.pg.gda.pl)
Data: Mon 28 Jul 1997 - 09:42:18 MET DST

 Na ogół używam Linux'a i innych Unix'ów, więc w dziedzinie OS/2 nie jestem
kompetentny. Posiadam OS/2 Warp 4 na dyskietkach i chciałem go trochę
potestować. Otóż w żaden sposób nie udało mi się zainstalować oprogramowania
sieciowego. Dyskietka instalacyjna zawiera jakiś program detekcji karty
sieciowej, ale nie otrzymuję żadnego komunikatu o zanlezieniu takowej.
Również w późniejszych formularzach wyboru karty graficznej, CD-ROM'a etc.
nie ma nic na temat sieci. Dodam, że mam NE2000(irq 10, io 300h) i nie
sprawia mi ona żadnych problemów pod Linux'em ani też pod W95.
Z pozostałego sprzętu CD-ROM Mitsumi FX400D i SB16FMP Vibra są wykrywane
poprawnie podczas instalacji.
Czekam na sugestie.

--
 . .  Adam Tla/lka      mailto:atlka_at_pg.gda.pl    ^v^ ^v^ ^v^
  )   System  & Network Administration Group           ~~~~~~