Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Marcin Mastykarz (mastyk_at_site.com.pl)
Data: Sat 26 Jul 1997 - 10:46:02 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Przepraszam, a co to takiego dziwnego? W koncu programy produkuje sie
> chyba dla pieniedzy a nie dla przyjemnosci lub slawy?..

No to sam sobie zaprzeczasz!! W poprzednim poscie napisales, ze jak
komus sie nie podoba, to musi nie kupowac. A jak wtedy chcesz zarabiac
pieniadze???

Tu po prostu chodzi o to, ze wszyscy zgadzamy sie, ze nalezy bronic
prawa programisty i wydawcy, ale akurat ten sposob (hologram) jest
bezsensowny o czym swiadcza kolejne posty. Ja tez nie kupie programu,
ktory musze wyrzucic, jesli zmienie obudowe!!!

--
Pozdrawiam
Marcin