Re: Bezprecedensowa LICENCJA.

Autor: Slawomir Popiel (spopiel_at_sprynet.com)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 21:23:51 MET DST

Dariusz K. Ladziak <ladzk_at_ite.waw.pl> wrote in article
<33d8a305.20583088_at_news.nask.pl>...
> On 24 Jul 1997 20:50:14 GMT, "Slawomir Popiel" <spopiel_at_sprynet.com>
> wrote:

<snip>

> Naprawde???
>
> A wydawalo mi sie, ze wiekszosc np. softu cadowskiego jest ciagle
> zabezpieczana kluczami sprzetowymi... tylko ze do tych programow to
> niektore firmy peceta w prezencie dokladaly, jak pakiet kosztuje
> kilkadziesiat k$ to pecet pojdzie w koszty marketingu jako
> opakowanie...

Moze do sprzedazy po za USA. Tutaj bez.

> Zrezygnowano z zabezpieczania programow po kilkaset papierow - sam
> klucz kosztuje od kilkunastu do kilkudziesieciu! Za drogo, ponadto
> statystyczny Amerykanin ani nie chce,

komplement?

ani nie umie zerznac najprosciej
> [...]
> pojdzie, musisz do producenta softu pisac o zmiane klucza!

> Tak, tylko zaleta MksVir jest duza aktualnosc tu i teraz, nad Wisla.
> Sell z zespolem co niesiac uzupelnia baze danych, jak kupisz abonament
> to masz co miesiac aktualizacje. To nie Microsoft AtiVir z baza
> zmieniana raz na dwa lata! A ze chronia swoja forse - ich rzecz. Ze
> dziwacznie - moze trafi sie konkurencja? Nie pamietam nazwy, ale jest
> juz druga w kraju firma oferujaca abonament na program antywirusowy.
> Moze ich wygryza?
>
> A przy okazji - czy MksVir nadal wykrywa MsAV jako wirusa?

Nie wiem czy MksVir nadal wykrywa MsAV jako wirusa, nieuzywam obu. McAfee
to nie Microsoft. McAfee baza danych jest uaktualniana co miesiac i mozna
sobie sciagnac data file z Internetu. Ale przymusu nie ma.
Niestety, ale za wiele mi to nierozjasnilo w glowie. Czy nad Wisla macie
jakies specjalne wirusy?

--
Pozdrowienia,