Re: Tak sie zastanawiam...

Autor: Piotr Pekala (ppekala_at_phys.amu.edu.pl)
Data: Fri 25 Jul 1997 - 14:34:04 MET DST

On Wed, 23 Jul 1997, Gwidon S. Naskrent wrote:

> Mam ja sobie na plytce OS Warp 3.0, instalke. Instalka jak instalka, ladnie
> "zimagowana", wiec dalem sobie spokoj z instlacja. Ale ostatnio zdobylem
> dobre narzedzie (WinImage) do pracy nad tym jak nad archiwami.
>
> Pytanie: czy oplaca sie to instalowac jezeli ma sie juz Win 95 (i chce sie
> je zachowac? ;)

Przepraszam, ze tak z glupia frant, ale czy ten Warp to moze kradziony?

A tak na powaznie to odpowiem, ze sie nie oplaca bo program WinImage
pewnie mozna przetestowac na innych, mniejszych archiwach ;-))

pozdrowienia,
               Piotr Pekala
Institute of Acoustics Adam Mickiewicz University, Poznan, Poland
e-mail : ppekala_at_phys.amu.edu.pl, http://phys.amu.edu.pl/~ppekala
pgp finger : ppekala_at_rainbow.ia.amu.edu.pl