Re: Zainstalowałem! Było: OS/2 i to ma być system???

Autor: Karol Chatkowski (chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 10:03:20 MET DST

W artykule <33D63371.6C97_at_calder.com.pl>,
        Tomasz Stelmaszczuk napisał:
> Karol Chatkowski wrote:
[ ... ]
> Hi, hi ... IMHO OS/2 jest raczej dla corporate.
Rzeczywiście hi, hi, pamiętam reklamy, że nawet zkonnice miały
sobie z nim radzić :)), pewnie pod warunkiem, że wcześniej
znajomy proboszcz go zainstaluje :)))

> Dlaczego ?

Ot choćby ze względu na mmedia, to co "prawie standardowo" oferuje M$
w W95 (Active Movie) jest lepsze od standardowego wyposażenia Warpa 3.0
(cały czas mówię o tej wersji), nieco już zresztą przestarzałego.
Czcionki TT. Prostsza (już co niektórzy będą szacować mój IQ :)) obsługa
zasobów (mam na myśli m.in. te nieszczęsne drivery) itp. Choć przyznaję,
że pomysł z szablonami jest świetny, ale z drugiej strony jest trochę za
dużo tych "settingsów", długo się je > Official OS/2 Ambassador Certified OS/2 Engineer
> IBM BESTeam TeamOS/2
> http://www.calder.com.pl e-mail: hal9000_at_calder.com.pl
przegląda :)))

> Zapraszam na zakupy. Wersja EDU kosztuje 82 USD + VAT. Zajrzyj na naszą
> WWW.

A będzie chodził na 16MB RAM?? tak szybko jak Warp???
Mogę wydać 3 bańki na system, ale jeśli miałbym jeszcze kupować pamięć, to
zabawa robi się już trochę za droga :((

> Voice ? Nie.
> OS/2 ? Jak to nie ?
> vide PCkurier.