Re: Modem na com3

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Jul 1997 - 09:23:20 MET DST

infokub_at_pp.com.pl (Leszek KUBRAK) wrote:

>Oczywiście. Na dodatek używam do tego wszystkiego STANDARDOWEGO drivera
>COM.SYS. I nigdy nie miałem problemów z transmisją (zarówno pod WARP 3 jak
>i pod Merlinem).

wyniklo male niedomowienie. problemy z transmisja wystepuja, lecz pod DOS,
gdyz BIOS nie potrafi pogodzic jednego przerwania jesli korzystaja
z niego dwa rozne urzadzenia. w wielu przypadkach com1+com3 lub com2+com4 .
na os/2 nie mialem okazji sprawdzic, bo mam jedynie com1 i com2 oraz
mysz na ps/2 .

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |