Re: Zainstalowałem! Było: OS/2 i to ma być system???

Autor: A_J_P_at_it.com.pl
Data: Wed 23 Jul 1997 - 19:15:58 MET DST

In <33d60197.0_at_zeus.man.szczecin.pl>, on 07/23/97
   at 03:30 PM, chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski)
said:

-->Jeśli chodzi o to co zobaczyłem po instalacji, to z pewnością jest to
->system bezkonkurencyjny dla W3**, ale raczej nie dla W95.
Tu sie nie zgadzam. Jest gorszy jedynie pod wzgledem graficznym, a i to
rzecz gustu. Moze winda ma "przy sobie" kilka dodatkowych rzeczy, ale do
OS/2 wszystko mozna sciagnac z Inteu.

 Nie znam
->niestety merlina, a sądzę, że to on jest właściwym konkurentem dla W95.
->Póki co zaczynam ciągnąć oprogramowanie, bo z tym jest cieniutko.
->Powiedzcie coś o owym "voice cośtam" z merlina, jak to działa? Po polsku
->też?
Nie, nei po polsku :(((( Chyba, ze go nauczysz.

-> Daje to jakieś korzyści, czy to tylko bajer?

Daje. Praca moze byc duzo efektywniejsz (normalnie kozystasz z klawiatury
i myszki, teraz masz jeszcze jedna polaczenie) ->Dlaczego tego się nie
reklamuje?? IMHO jeśli to działa to wszelkie media ->powinny być zapchane
reklamami merlina.

Zapytaj sie IBMa :((((((((((((((((((

LWP