Re: Zainstalowałem! Było: OS/2 i to ma być system???

Autor: Michal Rolka (rolka_at_igo.katowice.pl)
Data: Wed 23 Jul 1997 - 15:43:30 MET DST

Karol Chatkowski wrote:

> Póki co zaczynam ciągnąć oprogramowanie, bo z tym jest cieniutko.
> Powiedzcie coś o owym "voice cośtam" z merlina, jak to działa? Po polsku
> też? Daje to jakieś korzyści, czy to tylko bajer?

Tylko po angielsku. Nie pisuję tyle po angielsku, żeby skorzystać z
tego.

> Dlaczego tego się nie reklamuje?? IMHO jeśli to działa to wszelkie media
> powinny być zapchane reklamami merlina.

Ba :( W ostatnim Software jest całostronicowa reklama "Czy IBM myśli
poważnie o Windows NT". Billa Gatesa powinno to trochę zaniepokoić...
jak BigBlue zacznie reklamować NT tak jak Warpa, to za rok nawet SD nie
będzie o nim pamiętał ;)

--
 Michal Rolka
 Instytut Gospodarki Odpadami         Zespol Systemow Informatycznych