Re: Co sądzicie o najnowszym OS2

Autor: Piotr Trzcionkowski (ZmienNa_trzcionk_at_us.edu.pl)
Data: Tue 22 Jul 1997 - 03:47:13 MET DST

Mon, 21 Jul 1997 22:32:16 GMT, warta_olsztyn_at_bptnet.pl (Grzegorz
Bodaszewski) napisał(a):

>Tylny lewy w obudowie typu 'AT baby' - czyli plyta lezy rownolegle
>do stolu. Inaczej mowiac - tuz przy tej krawedzi plyty, nad ktora
>sa sledzie od kart, za slotami ISA.

Nie, ewidentnie za slotami ISA nie ma żadnej podstawki, ani
wlutowanego układu ani miejsca na niego.
Za to jak już pisałem z tyłu po prawej obok gniazda klawiatury jest
gniazdo takie jak RS opisane PS/2 mouse. Od RS różni się tylko, że ma
wszystkie piny a nie jeden wycięty. Nie sądzę by to było wlutowane dla
dekoracji. W/g instrukcji w innym modelu jest w tym miejscu gniazdo
PS/2 wyprowadzone na zewnątrz. A tak w ogóle jest to określone jako
"optional port", więc nie wiem czy ta instrukcja jest wiarygodna.
Powinno chodzić, ale ja w ogóle nie wiem czy port PS/2 się czymś różni
od RS. Nawet próbowałem wpiąć tam myszkę, ale nie wyszło w win95, więc
kij wie czy się da. Win i tak zawsze w takiej sytuacji pisze o braku
myszy PS/2 niezależnie czy płyta to ma czy nie.

Na stronie którą podałeś też chyba brak dokładnych informacji o myszy
PS/2. Podstrona przeznaczona specjalnie do tego jest w trakcie
pisania.

>Grzegorz Bodaszewski
>== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl

Piotr Trzcionkowski
tel. +048 (0-32) 2-284-907
http://www.cto.us.edu.pl/~trzcionk