Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 19 Jul 1997 - 16:56:08 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>->A czy to nie jest czasem tak: 15 milionow sprzedanych w ogole kopii
>->wszystkich wersji OS/2 (ile jest tego jeszcze w uzyciu? - ile jest
>->uzywanych kopii DOS 3.30?) + nie-wiadomo-ile kopii pirackich (kto i jak
>->to policzyl?). W sumie moze byc razem tego 5 milionow, moze byc 25.
>
>Byc moze, i oto wlasnie chodzi.
>
>LWP

to ja moze powiem. w tej chwili praktycznie niemozliwe jest kupno
firmowego komputera (nie-skladaka) ktory nie mialby preinstalacji (i licencji)
na winbadziew95. w ten sposob jestem zmuszony do kupna licencji
bez wzgledu na to czy chce ja kupic, czy tez nie. i czy potem wogole
korzystam z tego winbadziewia. a statystyki rosna. o to chodzi ?
przeciez to jest typowo monopolistyczna dzialalnosc.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |