Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Radoslaw Poplawski (radekp_at_usa.net)
Data: Fri 18 Jul 1997 - 20:24:22 MET DST

On Fri, 18 Jul 1997 12:05:33 +0100, Tomasz Stelmaszczuk
<hal9000_at_calder.com.pl> wrote:

>Sterowniki Virge'a również nie podmieniają fontów.

Mozesz to nazywac jak tylko ci sie podoba. Faktem jest, ze zle napisany (czy
aby na pewno zle?) driver potrafi ingerowac w to, co go nawet nie powinno
obchodzi.

>Tylko, że
>ty o tym nie wiesz (jak o wielu innych rzeczach związanych z OS/2),
>co jednak nie przeszkadza ci serwować poglądy oderwane od
>rzeczywistości i wnioski oparte wyłącznie na twojej chęci
>wypowiedzenia się.

Prosze o wybaczenie. Po prostu nie jestem ambasadorem.

PS. Bardzo mi sie spodobalo 'poglady oderwane od rzeczywistosci'.
Jesli sie nie jak wytlumaczyc bykow w sofcie OS-a to sie zaczynaja wycieczki
osobiste. Dla ciebie typowe. EOT.

Radoslaw Poplawski (Wroclaw) http://yi.com/home/PoplawskiRadoslaw/
F1: http://www.polbox.com/f/formula1/