Re: OS/2 i to ma być system????

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 15 Jul 1997 - 15:54:57 MET DST

chatkops_at_helico.mech.tuniv.szczecin.pl (Karol Chatkowski) wrote:

>Odpalam instalację, pierwsza dyskietka jest ok, na drugiej natomiast po chwili system
>się wiesza na amen. Zabrałem się więc za nią. Zacząłem grzebać w config.sys. jak się

podczas boot'u, jak sie pojawi napis w lewym gornym rogu OS/2
wcisnij ALT+F2 (opis w podreczniku). wtedy bedzie wypisywal
nazwy wszystkich modulow, ktore odpala. po prostu cierpliwie poczekaj,
niektore moduly dluuuugo sie testuja. jak sie na jakims module
zatrzyma na amen, to go zaremuj w pliku config.sys i po krzyku.
moze wtedy on sam z siebie znajdzie taki cdrom jaki mu pasuje ?
tego nie wie nikt. musisz sprawdzac do skutku.

>Pojawił się po tym OS shell czy coś podobnego, wiecie pewnie o co chodzi.
>Zacząłem więc kombinować, dodawać odejmować basedev-y ale bez rezultatów.
>I tak spędziłem (czytaj zmarnowałem) cały piękny dzień.

a wystarczylo spytac :)

>W końcu IBM to brzmi dumnie :-))

no tak. ale my tu sie skarzymy ze IBM to taki wielki powolny moloch.

>Stąd mój wniosek, że wszystkiemu jest winien brak odpowiednich driverów.

to jest obecnie pierwsze kryterium, wg. ktorego ocenia sie przydatnosc
kazdego urzadzenia.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |