Re: QEMM pod OS/2 :)

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 21:37:37 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>Kiedys juz opisywalem moje (a w zasadzie nie moje, a mojego ojca) problemy
>z Wordem pod Win-OS2, ostatnio dowiedzialem sie, ze takie same jaja dzialy
>sie pod normalna Winda, ale przeszly po zainstalowaniu QEMM. Znaczy, Word
>ma jakies problemy z pamiecia. Czy da sie cos z tym zrobic, ewentualnie
>zainstalowac QEMM pod win - os2?

>Lech Wiktor Piotrowski
>a_j_p_at_it.com.pl

wiesz ze dzwoni, tylko nie wiesz w ktorym kosciele :)
Dla sesji windowsowych wylaczaj DOS=HIGH, i DOS=UMB . w propertisach
(ustawieniach) sesji to wylaczaj. dzieki temu VDM'y ktore obsluguja windowsy,
nie bedzie smiesznego poszatkowania pamieci. wordowi powinno to pomoc.

ps: pod zwykla winda pomocne moze sie okazac nie tyle zainstalowanie qemm,
    lecz przygotowanie specjalnej konfiguracji dla windy. z himem.sys
    lecz z DOS=low , lecz w himem.sys zadeklaruj brak tworzenia bloku HMA.
    poza tym nie laduj EMM386.EXE . chyba ze z NOUMB. ale w takim wypadku
    po co ladowac emm ? :)))

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |