Re: Drukowanie

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 10:05:05 MET DST

Grzegorz Bodaszewski wrote:

> Zniku, przeciez nprinter pakuje wydruki wlasnie do kolejki OS-a !!!
> Przynajmniej ten od klienta 2.12
>
> Ja podejrzewam co innego: w configu jest print01.sys /irq, a
> port drukarki pracuje w trybie ECP czy innym cholerstwie,
> z DMA zamiast przerwan... Mialem tak kiedys przez pomylke
> (grzebalem w BIOS-ie) - dwa dni sie 'wozilem', zanim wpadlem
> na to, ze trzeba ustawic na 'simple parallel port'.
>
> OSciski,
>
> Grzegorz Bodaszewski
> == warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl
Czolem,
dzieki za odpowiedzi, ale ja juz dalem spokoj i zostawilem ten problem.
(To tak jak karaluchy - wytepic sie nie da trzeba je polubic) :)).
Jesli chodzi o kaszanienie wydrukow, to nie stwierdzilem, choc wrednie
puszczalem lokalny wydruk (tekstowy/graficzny) bezposrednio w port i
normalnie do drukarki - nigdy sie nic nie pomieszalo. Po prostu jest to
dobrze zrobione - jedynie te 100% obciazenia procesora :(.
Jade teraz na urlop i jak wroce w sierpniu to bede katowal merlina.Teraz
cos skopalem i jak chce w ftp'ie skopiowac plik z hosta unix na server
novell to pada ftp :(, na dysk lokalny nie pada.

pOSdrowionka
tomek