Re: Dodanie pamieci

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Fri 11 Jul 1997 - 09:51:34 MET DST

Leszek KUBRAK wrote:

[ciach ...}
> [...]
sprobuj "zamienic" kolejnosc kostek w bankach
u mnie pomoglo (sprawdzilem kilka razy, bo tez nie chcialem uwierzyc,
ale 70ns 8MB w pierwszym banku + 60ns 16MB w drugim - pada, odwrotne
ustawienie nie pada).
Ale zgadzam sie z tym, ze OS2 jest idealny do testowania pamieci (i
sorzetu ogolnie tez).
> Może się okazać, że pomoże tylko ujednolicenie pamięci.
> Z moich doświadczeń wynika, że OS/2 jest doskonałym testerem
> pamięci (żaden program testujący się do niego nie umywa).
> Tego typu problemy występowały zwłaszcza przy próbach pożenienia na jednej
> płycie różnych układów.
[ciach ...]
Czasem sie udaje, na mojej plycie (shuttle) z 486 i kolegi (tez shuttle)
z P120 ta operacja sie udala

pOSdrowionka
tomek