Re: Drukowanie

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 22:06:42 MET DST

On Mon, 7 Jul 1997 17:48:14 +0200 (CEST), A_J_P_at_it.com.pl wrote:

>->ustawienie parametru PRINTMONBUFSIZE. Dla portu na ktorym masz drukarke
>->zmienic standardowe 134 na 2048 (to jest wartosc maksymalna);
>
>->czy w BASEDEV dla PRINT01.SYS jest dopisany parametr /IRQ (ma to
>->wygladac BASEDEV=PRINT01.SYS /IRQ).
>
>Nic nie pomaga. Jezeli drukuje powiedzmy, 3 znaki, to jest blyskawicznie.
>Jezeli wiecej, to spooler mysli, mysli, a zuzycie procesora jest duze. Co
>robic?

Sprawdz jeszcze priorytet drukowania. Kolejno System OS/2 -->
Konfiguracja systemu --> Sterownik kolejki --> Priorytet drukowania.
Potem zostaje Ci jeszcze sprawdzic, czy nie ma nowszego sterownika dla
Twojej drukarki i poszperac w tipsach po sieci.

Qrcze, a moze Ty masz uruchomiony po drodze jakis inny program, ktory cos
miesza w spoolerze? O ile mnie pamiec nie myli to np. taki wygaszacz
Blanker w pelnej wersji mial jakas obsluge spoolera?

Nic innego nie przychodzi mi do glowy. Zreszta teoretyzuje. Sam nie
mialem nigdy takich problemow.

OSciski!
Mirek Nowakowski