Re: Drukowanie

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 07 Jul 1997 - 20:48:08 MET DST

A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>Czy ktos moglby przypomniec mi, jak przyspieszyc drukowanie pod OS/2? Spod
>Star Office 4.0 3 strony potrafia sie drukowac 10 minut, spod e.exe
>niewiele szybciej.
>
>Z newsami nie moglem sie skontaktowac, a w swoim prywatnym archiwum listy
>nie moglem znalezc - za duzo bylo tych maili :)

>Lech Wiktor Piotrowski

przejrzyj config.sys , i poszukaj drivera odpowiedzialnego za
transmisje do portu drukarki. dopisz do niego /IRQ , bo standardowo
on zasuwa w trybie pooling pochlaniajac spora moc procesora.
po rozpakowaniu pudelka z merlinem znajdziesz tam jakas ulotke,
w ktorej po instalacji wrecz zalecaja dopisanie tej opcji.

--
/===================================\    oOOo   http://www.agh.edu.pl/ogonki/
| http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ \===\__/==\            P.S.O.
| Grzegorz Szyszlo   mailto:znik_at_wbc.lublin.pl |