Troszke majkrofonu.

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 17:46:30 MET DST

/Lukawski Marek <marekl_at_gdansk.sprint.pl> wrote:

>Czy ktos wie czemu do "systemow" M$ trzeba ciagnac inne wersje? czyzby
>inna Java :) moze M$ Java :)
>MArek

jak to dlaczego ? przeciez majkrofon musi byc niekompatybilny,
zeby przypadkiem czegos na winde nie dalo sie uruchomic gdziekolwiek
indziej. bo ci wstretni userzy jeszcze zabiora walizki i sie wyniosa
na inne systemy :)))))) przeciez to stara, i jak do tej pory
niezmienna 'polityka' majkrofonu.

poza tym majkrofon opracowal nowa technologie jutra.
tzn. to na pewno nie jest technologia, i na pewno nie jutra :)
ale konkretnie. chodzi o active-java-direct-move-X :)))) ROTFL :)
nie wiem po co oni tego smiecia wymyslili. chyba po to, po co
intel wymyslil MMX'a. tzn. w celach czysto marketingowych.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |