Re: StarOffice

Autor: /Lukawski Marek (marekl_at_gdansk.sprint.pl)
Data: Sat 14 Jun 1997 - 17:30:17 MET DST

On Sat, 14 Jun 1997, Tomasz Stelmaszczuk wrote:

> Własnie z tego serwera ciągnąłem. Wczoraj. Przyszło bardzo szybko.
> Spróbuj ciągnąć na konto u swojego providera a dopoiero potem na
> swoją maszynę.
Ciagnalem na konto i szlo jakos nie najlepiej, ale juz mam i zgadzam sie
ze w wersji ostatecznej bedzie to super aplikacja duuuzo, bardzo
duuuuuzo lepsza od ostatniego wytworu M$, tylko zeby chlopcy dolozyli
obsluge polskiego jezyka i poprawili konwersje ogonkow z Worda bo jak
narazie jest biednie, ale coz to dopiero beta.
MArek
PS.
Czy ktos wie czemu do "systemow" M$ trzeba ciagnac inne wersje? czyzby
inna Java :) moze M$ Java :)
MArek