siadly mi partycje i to jak!!!!!!!

Autor: Adam Bielak (dragon_at_ajax.umcs.lublin.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 18:24:03 MET DST

Czesc!
Moze i to nie odpowiednia grupa ale, ze najczesciej tu zagladam wiec:

Zawiesil mi sie komputer przy kliknieciu w ikone (jakis folder) i za nic
nie chcial dalej ruszyc. Po zdjeciu (DOS'owym FDISK'iem)
wszystkich partycji (dysk Seagate 1,2 GB) i probie zalozenia jednej wielkiej
1,2 GB i pytaniu czy chce na nia przeznaczyc caly dostepny obszar (czyli 1,2
GB) i moim potwierdzeniu, ze chce - robi mi 504 MB partycje a zeby bylo
jeszcze smieszniej pokazuje, zee ze zajmuje 100% calej powierzchni dysku
(od kiedy 504 MB to 100% 1,2 GB ??????).
Probowalem juz na prawde duzo roznych rzeczy - nawet reczne wpisywanie do
Tablicy Partycji gdzie sie zaczyna i gdzie konczy i niby wtedy pokazuje
dobrze, czyliL partycja 1,2 GB zajmujaca cale 100% dysku ale ........
TOTAL DISK SPACE 504 MB.
Dodam, ze do dysku dolaczany jest taki smieszny program Disk Manager. Jak
go zainstaluje to owszem wszystko jest OK ale tylko z nim a bez niego jest
tak jak pisalem wyzej. Czy ktos sie z czyms takim spotkal kiedykolwiek???
CZY MOZE SPROBOWAC LOW-LEVEL FORMAT ?????? - boje sie tego !!!!