Re: potrzebne sterowniki hpfs

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Fri 13 Jun 1997 - 15:00:00 MET DST

On Fri, 13 Jun 1997 14:43:42 +0200 (CEST), andrzej_at_pik.gliwice.pl wrote:

>A czy ktos zna taki sterownik (hpfs pod DOS/Win oczywiscie), ktory
>wstawi swoja literke napedu _pomiedzy_ literki partycji rozpoznanych przez
>DOS-a?
>Tzn. chodzi mi o to zeby trzy kolejne partycje:
>1. FAT
>2. HPFS
>3. FAT
>widziec w OS-ie i w DOS-ie jako te same literki.

Zasadniczo znane mi DOS-owe sterowniki HPFS podczas instalowania skanuja
wszystko co sie da i przyporzadkowuja kolejne literki takze nieaktywnym
normalnie partycjom "primary". Tzn. masz na 1-szym fizycznym HD dwie
partycje primary: HPFS dla OS/2 i FAT dla np. DOS. I Boot Managera.
Startujesz komputer, melduje sie Boot Manager, wybierasz DOS, melduje Ci
sie DOS jako C:, partycja HPFS (druga "primary") niewidoczna. Po
zaladowaniu sterownika widzisz ja jako dysk D: Czyli masz dwa dyski,
podczas gdy po starcie OS/2 -- tylko jeden.

OSciski!
Mirek Nowakowski