Re: SUBST tak jak w DOS

Autor: andrzej_at_pik.gliwice.pl
Data: Fri 13 Jun 1997 - 14:54:33 MET DST

In <199706111325.PAA12069_at_sunrise.pg.gda.pl>, nowam_at_pg.gda.pl (Mirek Nowakowski) writes:

>Na hobbes w shellutl i na leo.org w systools jest subst120.zip (bodaj od
>94 roku). Nie wiem, jak to dziala.

Uzywalem. Dziala z reguly. Problemy mialem czasem przy uzywaniu sesji Win.
Zdarzalo sie ze znikala zawartosc SUBSTowanego dysku, ale tak tylko na
niby (nie fizycznie) tzn. po zamknieciu Win pojawiala sie spowrotem.

Lepiej wiec przyjrzyj sie Toronto Virtual File System - za darmo na Hobbesie
i w wielu innych miejscach. Nie mialem z nim problemow przy obsludze
dyskow lokalnych. Daje tez kilka mozliwosci wiecej np. laczenie kilku
katalogow w jeden 'SUBST-owany'

Andrzej Sibik
mailto:asibik_at_silesia.pik-net.pl