Re: remote control raz jeszcze

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 10:08:33 MET DST

tsystem_at_lodz.pdi.net (Jan Waliszewski) wrote:

> Dzieki za informacje na temat produktow remote control. O wersji PCAnywhere dla OS/2
> wiedzialem od dawna, ale moglem ja obserwowac jedynie jako pozycje w cenniku, o ktorej
> dystrybutor nie byl w stanie nic sensownego powiedziec. Czy ten software jest w stanie
> obsluzyc sesje DOS, WinOS/2 oraz OS/2 czy jedynie sesje DOSowe?

sesje DOS obsluguje na pewno. w polaczeniu z prywatnymi sesjami netware,
daje to mozliwosc niezaleznej pracy kilku uzytkownikow. standardowo
jest mozliwosc dwoch polaczen, ktora to wersje mozna rozszerzyc
maksymalnie do osmiu. ale przy tylu sesjach dosa, zaczynaja one
powoli dzialac. co wcale nie jest dziwne, zwazywszy ze aplikacje
dosa nie potrafia sensownie oddawac czasu procesora jesli sa
nieaktywne. tak ze pozeraja go stale. ale na P133 i czterech
sesjach dziala to z naprawde rozsadna szybkoscia.

jesli chodzi o zdalne uruchamianie windows, jest opcja ktora
to ustawia. ale jak to dziala, trudno mi powiedziec gdyz nie
widze wiekszego sensu by z tej opcji korzystac.
jak dzialaja sesje os/2, no coz. normalnie :) ale anywhere
nie ma opcji by to uaktywnic. nalezy korzystac z innego typu
narzedzi.

Pozdrowienia - Jan Waliszewski

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |