Nie kupujcie kota w worku Re: Polskie Fonty przy ViRGE

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Wed 04 Jun 1997 - 09:55:35 MET DST

tom_at_sprocket.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Finke) wrote:

>Zmienic karte albo system operacyjny. Ten temat byl juz na liscie
>wielokrotnie walkowany, bez rezultatow. Sam jestem poszkodowany,
>ale niestety zmienic systemu nie moge a karty nie chce ;-).
>
>Tomek

ano niestety. w chwili obecnej jedyne wyjscie to pozyczenie
danego elementu za kaucja, wyprobowanie przez dobe lub dwie
i dopiero wtedy kupno. niestety innego wyjscia nie ma.
chyba ze ktos w okolicy ma cos podobnego lub to samo,
i na pewno mu dziala.

--
         /=====\__/====/  http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik/ |