Re: OS/2 Peer & Samba

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Thu 22 May 1997 - 11:14:24 MET DST

Krzysztof Murkowski wrote:
> Mam teraz kolejny problem, OS/2 Peer nie chce zobaczyc serwera
> z SAMBA.
> Komunikat: SYS0053, czyli nie moze go znalezc.

jeszcze jedno, w dokumentacji pisza, zeby zwrocic uwage aby TCP/IP
startowalo przed NetBIOS'em. Sugereowali sie przyjrzec plikowi
\MPTN\BIN\MPTSTART.CMD Ja tam mam w zasadzie tylko odpalanie pliku
\MPTN\BIN\SETUP.CMD, ktory uruchamia TCP/IP. Gdzie powinno
znajdowac sie uruchamianie 'NetBIOS over TCP/IP' ?
Patrzac na komunikaty wyrzucane przy bootowaniu NetBIOS odpala sie
szybciej niz TCP/IP (czyli zle), ale patrzenie na komunikaty wywalane
przez drivery CONFIG.SYS'a jest moim zdaniem troche zludne.
Pytania: Gdzie odpala sie wam obsluga NETBIOS'a over TCP/IP i
jak obiektywnie stwierdzic co uruchamia sie pierwsze ?

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl