Oprogramowanie do poczty

Autor: Gregorio Kus (Grego_at_RMnet.it)
Data: Sun 18 May 1997 - 19:28:47 MET DST

  Potworne ilosci poczty przechodzace przez moj biedny komputer
zmusily mnie do uzupelnienia PMMail'a o kilka programow, z ktorych
niektore moga Was zainteresowac. Najwazniejszy (dla mnie) bo dajacy
znaczne oszczednosci w czystej zywej gotowce (moje rachunki za tlf.
przekraczaja 250$/mies) to program ktory sciaga poczte z dowolnej
ilosci kont (prez POP3) i umieszcza je na lokalnym serverze i dopiero
stamtad (off-line) sciaga je sobie PMMail. Zysk na czasie polaczenia
jest ogromny gdyz u mnie poczta przechodzi przez ponad 150 filtrow
z ktorych niektore uruchamiaja skrypty w REXXie etc, wiec srednia
szybkosc transmisji przy odbiorze przez PMMail spada ponizej 1kB/s,
ze wzgledu na narzut czasowy do kazdego maila (sredni mail ma circa
2.5 kB wiec modem 33.6 niewiele pomaga)

Jesli ktos jest zainteresowany - niech skrobnie.
Rowniez osoby zainteresowane listserverem i remailerem w REXXie.
Do uzytku niekomercyjnego oprogramowanie jest free.
Nie umieszczam go narazie na hobbesie gdyz jest za swiezy i mysle
ze kilku beta-testerow dobrze by mu zrobilo.
(choc wyszedl juz ze stadium eksperymentalnego i jest w uzyciu
[obsluguje m.in. mailingliste wloskiej teleworking association])

Grego

Gregorio Kus         Grego_at_RMnet.it           Grego_at_cyberspace.org
ROMA, Italy          2ndAdmin_at_iName.com       Grego_at_FreeNet.hut.fi