Re: OS/2 pare pytan

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Sun 18 May 1997 - 02:15:54 MET DST

Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> wrote:

>A_J_P_at_it.com.pl wrote:
>
>[bylo o merlinie]

>co ? blokuje ci sie ? nie ma prawa tego robic. nie wiem jak na 486,
>ale u mnie ani na P133 ani na P120 takich numerow nie odstawia.
>blokowal sie tylko przy uruchamianiu okienkowych sesji windowsow.
>za rada listowiczow, wlaczylem opcje 'win separate sessions' i pomoglo.

Nie, nie blokuje się, ale jak przesadzisz z otwartymi programami
DOS-owymi (np. Excel z 8 MB i dwie sesje FoxPro z 7 MB, kazda z
wlaczona 'background execution'), to przy 16MB pamieci fizycznej
bydle potrafi sie kilka minut przelaczac miedzy zadaniami, a
nastepne kilka trwa zamkniecie jednej sesji Foxa. Jezeli w tych
sesjach nie dzieje sie nic waznego, to szybciej zrobic 'salut
na trzy palce'. Mialem kilka razy taki efekt na P100 z 16MB RAM.

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl