Re: Kolejny problem z NW

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_telbank.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 20:20:13 MET DST

Krzysztof Murkowski <murek_at_ml.put.poznan.pl> wrote:

> [...]
>zrobic. W sesji DOS'a mam odpalonego Nortona, na jednym panelu dysko
>lokalny, na drugim dysk sieciowy. Po pewnym czasie, po przelaczeniu sie
>do DOS'a Norton nie widzi dysku sieciowego. Wtedy przelaczam sie na
>sesje OS'a, probuje przejsc na dysk sieciowy i dostaje dwa rodzaje
>komunikatow (pewnie na zasadzie co pierwsze zdola mi go wyslac) :
>
>Piekna ramke z :
>REQ1040: The Requester timed out waiting for replay from server XXX
>
>lub :
>
>SYS0015: System nie moze znalezc podanego dysku.

Mam 'na pokladzie' Norton Commandera przez caly Bozy dzien, i nigdy
czegos takiego nie zaobserwowalem.

>Sadze, ze poniewaz w sesji OS'a w zasadzie nie robie zadnych operacji na
>serwerze, przestaje mnie on po pewnym czasie widziec. Nie obchodzi go,
>ze robie operacje z sesji DOS'a.
>Przygladalem sie parametrom requestera z net.cfg ale zaden nie wydaje
>sie byc powiazany z tym problemem.
>Czy mozna jakos sterowac timeoutami od strony requestera lub serwera (NW
>3.11 zapatchowany) ?
>Sadze, ze gdyby udalo sie to rozwiazac, zniknely by rowniez moje
>problemy w Private Sessions.

Siedze w domu, nie mam pod reka dokumentacji i dokladnie nie
pamietam, ale mozesz sprobowac pomanipulowac na serwerze parametrami
w stylu 'SPX TIMEOUT' itp. Ale raczej szukalbym jakiegos bledu w
karcie sieciowej lub sterownikach - jak juz mowilem, u mnie taka
sesja DOS z NC chodzi codziennie od pol roku bez zadnych cudow.
Mam Warpa Connecta 3.0 PL, karte 3C590, requester v 2.12 (na 2.11
tez problemow takich jak Twoje nie bylo), w NET.CFG tylko linie
SPX CONNECTIONS = 60 i opatchowany serwer NW 3.12 z 'time-outami'
SPX ustawionymi na _minimalne_ wartosci (zeby userom po zresetowaniu
koncowki DOS-owy Rprinter sie ladowal).

OSciski,

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_telbank.pl gregboda_at_free.polbox.pl