Kolejny problem z NW

Autor: Krzysztof Murkowski (murek_at_ml.put.poznan.pl)
Data: Thu 08 May 1997 - 08:11:54 MET DST

Mam kolejny problem jak zwykle z NW.
Ostatnio opisywalem, ze borykalem sie z losowymi zwisami OS'a gdy
uzywalem Novell Client & Private Sessions.
Poniewaz nie udalo mi sie tego rozwiazac, a skutki tych zwisow potrafily
byc dosc nieprzyjemne, wrocilem do Global Sessions.
Niestety i tu mam problem.
Typowo loguje sie z sesji OS'a, potem odpalam DOS'a gdzie edytuje sobie
jakis plik, raz po raz przelaczam sie na sesje OS'a, zeby cos tam
zrobic. W sesji DOS'a mam odpalonego Nortona, na jednym panelu dysko
lokalny, na drugim dysk sieciowy. Po pewnym czasie, po przelaczeniu sie
do DOS'a Norton nie widzi dysku sieciowego. Wtedy przelaczam sie na
sesje OS'a, probuje przejsc na dysk sieciowy i dostaje dwa rodzaje
komunikatow (pewnie na zasadzie co pierwsze zdola mi go wyslac) :

Piekna ramke z :
REQ1040: The Requester timed out waiting for replay from server XXX

lub :

SYS0015: System nie moze znalezc podanego dysku.

Sadze, ze poniewaz w sesji OS'a w zasadzie nie robie zadnych operacji na
serwerze, przestaje mnie on po pewnym czasie widziec. Nie obchodzi go,
ze robie operacje z sesji DOS'a.
Przygladalem sie parametrom requestera z net.cfg ale zaden nie wydaje
sie byc powiazany z tym problemem.
Czy mozna jakos sterowac timeoutami od strony requestera lub serwera (NW
3.11 zapatchowany) ?
Sadze, ze gdyby udalo sie to rozwiazac, zniknely by rowniez moje
problemy w Private Sessions.

--
Krzysztof Murkowski
mailto:murek_at_ml.put.poznan.pl