Re: _warpowisko_i_standardy

Autor: Piotr Kucharski (chopin_at_sgh.waw.pl)
Data: Wed 07 May 1997 - 01:33:55 MET DST

Przemyslaw Pawelczyk PC Kurier <przemekp_at_ii.uj.edu.pl> wrote:

1. w nagłówku (m.in.):

2. w treści (m.in.):

> Alež masz racjŠ!!! Windows 95 jest standardem de facto, ale juž nie de jure!!! Ale to nie oznacza, že ja muszŠ go
> užywa†! I Ty tež nie musisz korzysta† z tego co dajĽ ramki. To Tw˘j wolny wyb˘r.

Mam w związku z tym prośbę (bo to nie pierwszy raz): czy po polsku to
można pisać, czy nie? A nagłówki wstawiać można, czy nie?

Mowa o standardach, więc przedpiśca łaskaw by był się do nich zastosować.
A w Internecie standardem kodowania polskich liter jest ISO 8859-2

pozdrawiam
-- P.