Re: re:_re:_warpowisko_i_standardy

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 20:15:25 MET DST

przemekp_at_ii.uj.edu.pl (Przemyslaw Pawelczyk PC Kurier) wrote:

>Hi, Grzegorz,
>
>Czasem miewam racjŠ, chociaž jej nie mam. ;-)
>
>Chociaž kiedy pisaˆem, že ramki sĽ szybsze miaˆem na my˜li szybki dostŠp do gˆ˘wnych podstron, co przy ich braku
>jest jednak bardziej uciĽžliwe. No, nie?
>
>OSciski,
>Przemek P.

ze tez to odgrzebales :) no nic.
jesli chodzi o ramki, to przy ogladaniu trudno powiedziec zeby one
przyspieszaly cokolwiek, poza tym ze powoduja pozarcie wiekszej ilosci
pamieci przez przegladarke u klienta. jak ma mniej ramu, to niestety
zaczyna mu dzialac wolniej a nie szybciej.

druga sprawa. z ramkami pisze sie niby szybciej. ale tylko niby.
jak dla mnie bez ramek pisze sie rownie szybko. a dlaczego ?
dlatego bo ja nie uzywam co prawda ramek, ale do kilku niezaleznych
plikow wyrzucam tzw. "stale fragmenty gry". tak ze potem i tak
skladam html'a z klockow, tyle ze on nie jest skonstruowany z ramek.
staram sie trzymac standardu html 3.2 , i mysle ze mi sie udaje.

aha. ta dyskusja jest na grupe www a nie tutaj :)

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |