Re: Terminale pod OS/2

Autor: Leszek KUBRAK (infokub_at_pp.com.pl)
Data: Tue 06 May 1997 - 08:01:46 MET DST

In <5kkvsr$s1i$7_at_helios.man.lublin.pl>, on 05/05/97
   at 06:05 PM, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> said:

>Norton Access Server . Powstal glownie do tego, aby zdalnie odpalac
>sesje dosowe.
>Dziala poprzez:
>1. RS'y , tak jak chiales

>Instalacja podstawowa ma pozliwosc skonfigurowania dwoch polaczen.

>Czy istnieje cos takiego dla sesji os/2 , niestety nie wiem, ale nie
>widze przeszkod technicznych :)))) Po prostu nigdy nie probowalem.

Wczoraj szybko pacnalem "dziekuje", ale dzisiaj mam kjeszcze jedno pytanie
:
"Zdalnie odpalac sesje dosowe na kolejnym komputrze, czy na terminalu
znakowym (urzadzenie wej/wyj)."
Pytanie to zadaje dlatego, ze co to jest Norton pcAnywhere Access Server
to wiem, juz sie nim bawilem.

Leszek KUBRAK <infokub_at_pp.com.pl>