Re: Computerworld

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 25 Apr 1997 - 12:02:31 MET DST

Andrzej Eilmes <eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl> wrote:

>Zdaje sie, ze zadalem konkretne pytanie, prawda? Odpowiedzi jakos nie
>widze. Informacji, ze mam sobie sam przygotowac oprogramowanie
>nie moge traktowac jako odpowiedz - w kazdym razie przyznajesz, ze pod
>OS/2 nie istnieje na razie nic, co odpowiada moim zapotrzebowaniom.
>Przynajmniej nic takiego z Warp Serverem nie jest sprzedawane.

Wybacz, ale ja w wyszukiwaniu softu wyreczal ciebie nie bede. Po prostu
nie mam na to czasu. Sobie poszukac oczywiscie moge, co z powodzeniem
czynie :)) Poza tym jesli zajmujesz sie warp serwerem, to pewnie
przypadla ci rola admina. Zdaje sie ze admin powinien miec bardziej
serokie pojecie o sieci i systemach, niz przecietny user ktory
jest na poziomie 'klikania po oknach'.

>Jeszcze takim idiota nie jestem, zeby babrac sie w zrodlach programow
>unixowych i przerabiac je pod OS/2.

To nie jest konieczne. Jest wiele programow (podalem jeden z przykladow,
apache wiec prosze mi nie wciskac ze nic konkretnego) ma tak skonstruowane
zrodla, ze nie sa potrzebne zadne przerobki w celu skompilowania. Jedyne
co trzeba zdobyc, to wersje kompilatorow na gcc. Wystarczy zajrzec
na takiego lycosa czy cokolwiek innego, ja ci tego nie zabraniam.
Wystarczy przeczytac dokumentacj, i zainstalowac pakiet.
Ale widze ze ty sie bronisz przed nowosciami :) prosze bardzo.
ale to juz twoj problem ze sie wolisz zatrzymac w jednym miejscu,
lub biernie sie przygladac brzegowi plynac z nurtem.

>Prosciej od razu zainstalowac system
>operacyjny nie wywodzacy sie z Microsoftu - w OS/2 duch Billa Gatesa
>jest ciagle zywy.
>
>Andrzej Eilmes

Duch wather gatesa bedzie jeszcze dlugo zywy. caly czas stawia jakies
plotki, aby byc maksymalnie niekompatybilny z konkurencja. I on to robi
wylacznie we wlasnym interesie, a nie w interesie uzytkownikow.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |