Re: Computerworld

Autor: Andrzej Eilmes (eilmes_at_gembon.ch.uj.edu.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 18:00:21 MET DST

Tomek Siek <tomek1_at_bbs.pbks.pl> wrote:

>Ja też to czytałem (ale dość pobieżnie) i nie widziałem zarzutów o brak
>tych demonów, bo warpserver (mam i używałem przez czas jakiś 60 dniowej
>wersji testowej) ma demony telneta, ftp, rexec, rsh i jakieś chyba
>jeszcze, nie pomnę. Chyba Jarek coś przeoczył. :) Choć o ile mnie pamięć
>nie myli rzeczywiście nie ma tam HTTP demona, ale o ile wiem to IBM daje
>za darmo Internet Connection Server ?

Jest dokladnie, tak jak pisze Computerworld: jako serwer internetu
to Warp Server jest na poziomie Windows 95, albo jeszcze gorzej.

Jesli komus sie wydaje, ze jest inaczej, to prosze o KONKRETNA
informacje, jak 500 uzytkownikom majacym konta na Warp Serverze
dac mozliwosc korzystania z poczty i robienia ftp do wlasnych
kartotek, przy zachowaniu koordynacji hasel i praw dostepu.

(Bez tego sie da, ale wtedy kazdemu uzytkownikowi trzeba zalozyc trzy konta:
jedno sieciowe, drugie dla poczty, trzecie dla ftp; hasla tez oczywiscie sa
osobne, prawa dostepu takoz; zeby bylo smieszniej tylko administrator
moze zmienic haslo pocztowe i ftp (OK, mozna uzyc WWW i CGI, co jest
o tyle latwe, IBMowski ftpd trzyma niezaszyfrowane hasla w pliku ASCII)).

Andrzej Eilmes