Re: Computerworld

Autor: Tomek Siek (tomek1_at_bbs.pbks.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 18:17:49 MET DST

Grzegorz Szyszlo wrote:

> To bylo w polskim computerworld ?
> jesli tak, to prosze cie o podanie tu na liste:
>
> 1. Dokladny numer wydania (pelna numeracja)
> 2. email tego stronniczego amatorskiego pismadla .
>
> chetnie cos skrobne jako jeden z oburzonych czytelnikow, ktory
> najprawdopodobniej zrezygnuje z prenumeraty :)
> co prawda nie prenumeruje, ale postraszyc zawsze mozna :))))
> --
> oOOo /===================================\
> /=====\__/=====/ http://avalon.wbc.lublin.pl/~znik |
> | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |
> [...]
mail: cw_at_idg.com.pl
naczelny: Wojciech Raducha (Wojciech_Raducha_at_idg.com.pl)

computerworld nr 16/284 z 21.04.97
Nadtytuł: Sieciowe systemy operacyjne.
Tytuł: Duch sieci

Ja też to czytałem (ale dość pobieżnie) i nie widziałem zarzutów o brak
tych demonów, bo warpserver (mam i używałem przez czas jakiś 60 dniowej
wersji testowej) ma demony telneta, ftp, rexec, rsh i jakieś chyba
jeszcze, nie pomnę. Chyba Jarek coś przeoczył. :) Choć o ile mnie pamięć
nie myli rzeczywiście nie ma tam HTTP demona, ale o ile wiem to IBM daje
za darmo Internet Connection Server ?

Jeśli chodzi o pisanie do redakcji to chyba mija się to z celem: oni tam
raczej chyba wszyscy cierpią na silny "zespół windowna" (brawa dla tego
kto to określenie wymyślił). Pisałem do IDG w sprawie nie umieszczania
na ich CD ROM softu dla os'a, pomimo że to rekalmują w każdym numerze
swojego PCWorld'a, ale uprzejmie mi odpowiedzieli, że jakoś im tak ten
soft "wychodził" poza ramy płyt. (Prawdę mówiąc obiecali, że coś na
jdnej z następnych płyt umieszczą). Nota bene dosyć mnie ta zimna ocena
warpserver'a zaskoczyła, bo do tej pory oceny C.W. były dość rzeczowe i
bezstronne, ale podejrzewam, że znowu grupa testerów nie miała ochoty na
czytanie instrukcji i poszli na żywioł; jak uczy doświadczenie takie
działanie jest uzasadnione tylko dla w'95 - przy profesjonalnym sofcie
najpierw należy "się na tym znać" aby zaczęło działać.

pOSdrowionka
tomek