Re: OS/2 Technical Support

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 15:49:50 MET DST

formatc_at_hsn.com.pl (Jaroslaw Tabor) wrote:
>Ja mysle ze fakt olewania OS/2 wynika z niklej sprzedazy.
>Mimo wszystko zakorzenione jest u nas piractwo, i wiekszosc uzytkownikow
>korzysta z plyt "od znajomych", "z gieldy", czy testowych z niewielkimi patchami.

Zakorzenienie piractwa w naszych warunkach wcale nie jest takie
dziwne. Czemu ?
1.U nas soft niewiedziec czemu jest drozszy niz na zachodzie
2.Nasze dochody sa znacznie nizsze.

Dlatego zastanawiam sie, czemu cena pakietow zlokalizowanych
nie jest dostosowana do naszych mozliwosci finansowych.

>Dlatego apeluje do wszystkich, nieposiadajacych jeszcze licencji o odzalowanie
>tych kilkudziesieciu $$ i zakup wersji edukacyjnej

Tu jest pewna pulapka. Takie plotki (potwierdzone) o wycofaniu
sie z supportu, przy jednoczesnie wysokiej cenie pakietu podstawowego
zniechecaja do zakupow. Bo po co ja mam kupowac cos, co nie jest
supportowane ? (ps: mam legalna licencje).

>OEM.....
>253$+22%VAT to jest jednak drogo, i odemnie wielu klientow odeszlo
>rozczarowanych. Wingroze mozna dostac za ok 100$ (OEM) i nic dziwnego ze ludzie
>to kupuja.

>Jaroslaw Tabor <> formatc_at_hsn.com.pl <> (022) 6126181

No wlasnie. To jest rozdzwiek pomiedzy naszymi zarobkami, a zachodnimi
cenami. Czyzby marketing IBM'a nie uwzglednial tego 'drobnego' i
jak widac 'nieznaczacego' (?!?!?) faktu ?
Na zachodzie na taki pakiet stac lebka z kieszonkowego.
U nas czesto nie stac ludzi, gdyz kasa ciagle idzie na bierzace potrzeby.

         | Grzegorz Szyszlo mailto:znik_at_avalon.wbc.lublin.pl |