Re: OS/2 Technical Support

Autor: Tomasz Stafinski (stefan_at_ds3pc76.pol.lublin.pl)
Data: Thu 24 Apr 1997 - 17:25:48 MET DST

Jaroslaw Tabor <formatc_at_hsn.com.pl> pisze:
> Ja mysle ze fakt olewania OS/2 wynika z niklej sprzedazy.
> Mimo wszystko zakorzenione jest u nas piractwo, i wiekszosc uzytkownikow
> korzysta z plyt "od znajomych", "z gieldy", czy testowych z niewielkimi patchami.

Cóż, w domu może tak, ale i Windows 95 nie jest tu wyjątkiem.
Chociaż z całą pewnością powiedzieć, że w akademiku w którym
mieszkam jest więcej legalnych kopii OS/2 niż Win95 :))))))

> Dlatego apeluje do wszystkich, nieposiadajacych jeszcze licencji o odzalowanie
> tych kilkudziesieciu $$ i zakup wersji edukacyjnej - oczywiscie tych co maja
> jescze jakies legitymacje. Poza tym trzeba ogniem i mieczem walczyc o wersje
> OEM. Takie kiedys byly (Warp 3.0) i kosztowaly calkiem sensowne pieniadze.

Właśnie całkiem niedawno kupiłem Warpa 3.0 US za całkiem sensowne
pieniądze - 60zł. Żeby było śmieszniej to wersja dyskietkowa - 35
sztuk dyskietek 3M :))))))) FixPak 26, FreeTCP i jest pięknie.

> 253$+22%VAT to jest jednak drogo, i odemnie wielu klientow odeszlo
> rozczarowanych. Wingroze mozna dostac za ok 100$ (OEM) i nic dziwnego ze ludzie
> to kupuja.

Zawsze można znaleźć jakiegoś znajomego ucznia lub studenta :)))
Nie jest to chyba problemem.

> Jaroslaw Tabor <> formatc_at_hsn.com.pl <> (022) 6126181

* Stefan            Tomasz Stafiński *
* mailto:stefan_at_pluton.pol.lublin.pl *