Re: OS/2 Technical Support

Autor: Mirek Nowakowski (nowam_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 22 Apr 1997 - 22:39:05 MET DST

On Tue, 22 Apr 1997 22:00:19 +0200 (CEST), Tomasz Stelmaszczuk wrote:

>In <5jj03l$5em$2_at_helios.man.lublin.pl>, Grzegorz Szyszlo <znik_at_avalon.wbc.lublin.pl> writes:
[CIACH]

>IBM CER.

Tomku!

Mysle, ze na stronie WWW Caldera powinna sie pojawic propozycja tresci
manifestu czy tez odezwy (kak zwal, tak zwal) uzytkownikow OS/2 w Polsce.
Korekta tekstu nastapila by w wyniku wymiany pogladow na liscie. Tekst
powinien byc dwujezyczny: polski i angielski. Na stronie tej powinien sie
oczywiscie znalezc formularz, za pomoca ktorego swoj podpis mogla by
zlozyc kazda osoba popierajaca ten apel. Sprawe nalezalo by takze
naglosnic w polskim Internecie i na zagranicznych grupach dotyczacych
OS/2 (bit.listserv.os2-l, comp.org.team-os2 i hierarchii comp.os.os2).
Jezeli sie to rozkreci (tzn. posypia sie w Polsce podpisy, a zza granicy
przyjdzie poparcie) to dodatkowo naglosnic sprawe w naszej prasie.

Po zebraniu podpisow odezwa byla by przeslana do IBM CER, do wiadomosci
IBM Polska oraz do Wszystkich IBM-owych Swietych.

A moze jakis OSiarz-plastyk by sie znalazl, ktory by opracowal jakies
logo akcji, ktore mogliby na swoich WWW umiescic uzytkownicy OS-a?

Czy to cos da? Nie wiem, ale w zaistnialej sytuacji zaniechanie
jakiegokolwiek dzialania bedzie najciezszym grzechem. Musimy sie na cos
zdecydowac. To zdaje sie Napoleon powiedzial, ze "brak decyzji jest
gorszy od blednej decyzji". Ja swoja propozycje przedstawilem. Mysle, ze
Calder powinien sie zajac koordynacja akcji, i ze link do strony o
zaproponowanym przeze mnie ksztalcie powinien sie pojawic w Warpowisku.

OSciski!
Mirek Nowakowski